Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Методичні вказівки до лабораторної роботи
Предмет:
Інформаційні технології

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР Основні прийоми моделювання Методичні вказівки до лабораторної роботи № 5 з курсу: “Системи автоматизації конструкторського проектування” для студентів спеціальності 7.080402 “Інформаційні технології проектування”” 1. Мета роботи Засвоїти основи моделювання засобами 3DS MAX 4. 2. Короткі теоретичні відомості Моделювання за допомогою булевських операцій Моделювання за допомогою булевських операцій - це загальна і часто використовувана методика. Булевські операції дуже близькі до традиційних методів створення скульптур і моделювання. У 3D Studio MAX булевське моделювання стає ще більш корисним за рахунок реалізації складеного булевого об’єкта. На відміну від модифікатора моделювання складений булевський об’єкт складається з двох об’єктів, називаних операндами, що представляють булевську операцію. Ці операнди залишаються у виді об’єктів стільки, скільки необхідно, і забезпечують можливість доступу до своїх параметрів і стеку модифікаторів. Складений булевський об’єкт відрізняється від багатьох програмних понять булевських операцій, оскільки він не змінює на постійній основі форми, що визначають геометрію операндів. Пізніше цю геометрію можна переміщати, перевизначати й робити обмін. Оскільки операнди залишаються об’єктами, з ними можна взаємодіяти як з будь-яким іншим об’єктом. Для них можна навіть виконувати анімацію, створюючи разючі ефекти. Затінені видові вікна 3DS МАХ дозволяють бачити результат булевської операції у випадку зміни операндів. Останнє є перевагою інтерактивного режиму роботи і викликає відчуття, що один об’єкт використовується для вирізання іншого. Вкладені булевські об’єкти Для одного об’єкта можна виконати будь-яке число булевських операцій, причому кожна операція створює власний набір операндів, вкладених один в один. Єдиною „межею” є практична кількість операцій, по яких необхідно переміщатися. Після створення булевського об’єкта на тій же самій геометрії можна виконувати додаткові булевські операції шляхом вибору об’єкта в якості операнда. Щораз при виконанні на об’єкті булевой операції фактично створюється оригінал операнда нового булевського об’єкта. У такий спосіб визначається „булевське дерево”, що складається з одиночних галузей - лінійна прогресія кроків. До кожної виконуваної булевської операції можна здійснити доступ пізніше, хоча застосовуваний для цього метод вимагає практики, оскільки все це відбувається на панелі Modify. Створення loft-об’єктів Loft-об’єкти (об’єкти, отримані в результаті лофтинга) є найбільш складним і цікавим типом об’єктів, які можна створювати в 3DS МАХ. Loft-об’єкти будуються шляхом об’єднання будь-яких форм поперечного переріза за допомогою одиночної форми шляху. Концепції створення loft-об’єктів Протягом усього життя 3D Studio MAX неодноразово використовувався опис будівництва корпуса судна як аналогія для лофтинга. Так, шлях лофтинга можна вважати колом, а форми для лофтинга -ребрами судна, що розміщаються уздовж кола. На жаль, такий опис припускає обмежений підхід до лофтингу, оскільки подібний підхід несправедливий стосовно опцій моделювання, що мається для loft-об’єктів. Іншим способом розгляду процесу лофтинга є аналіз методу, у відповідність з яким розробники й скульптори створюють навчальні моделі. Ці професіонали використовують форму просторових ескізів для побудови тривимірних моделей шляхом розташування ліній у просторі. Лінії звичайно, приймають вид поперечних перерізів об’єкта та утримуються на місці за допомогою основної лінії. У ході розробки утвориться поверхня за рахунок заповнення проміжків між поперечними перерізами скульптурним матеріалом (подібним до глини) чи за допомогою розтягування на поперечних переріз плівки (подібно до тканини, змоченої в гіпсі). Створення loft-об’єктів відбувається багато в чому аналогічно. Створюється основна лінія (шлях) для підтримки будь-якої кількості поперечних переріз (форм). При редагуванні шляху і форм для від...
Антиботан аватар за замовчуванням

20.07.2020 12:07

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини